Warto? (mysz Microsoft Notebook Optical Mouse 3000)

Autor: cougnight <error_at_abort.com>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:25:21 MET DST

Zastanawiam się nad myszą/myszką do laptopa/notebooka. Czy miał może ktoś do
czynienia z modelem Microsoft Notebook Optical Mouse 3000, pośród myszy
małego rozmiaru czyli do laptopa? Przy okazji nadmienię iż od czasu do czasu
gram, i przydałaby się jakaś bardziej konkretna myszka do obsługi. Ale nie
interesują mnie potwory podobne do serii MX Logitecha, bo ma być to mobilny
element laptopa, a nie zajmować połowę miejsca w torbie, oraz sto razy
bardziej wolę poruszać palcami całą myszką (jej lekkość) niż angażować całą
rękę do wprawiania jej w ruch. Z tego drugiego powodu również odpadają
myszki bezprzewodowe ze względu na ich większą wagę, która mnie osobiście
irytuje. Więc wracając do tematu, miał może ktoś konktakt, ewentualnie
poleca inne typy?