Notebook - HP nx6310 T2050 - prosba o rade

Autor: Seba <seb_beztego_sob_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:18:04 MET DST

Witam.

Nosze sie z zamiarem zakupu notebooka w kwocie ok. 3500 PLN.
Przejrzalem rozne fora, zajrzalem do googla, do archiwum grupy,
jednak jakiejs radykalnie jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskalem.
Chcialbym komputer ktory:

- zapewni odpowiednia wydajnosc do standardowych zastosowan (praca
(czyli Office, poczta, usenet :) itd), rozrywka (filmy,podstawowa
obrobka zdjec, niewielka ilosc gier (np. ET)). Chociaz podejrzewam,
iz wszystkie nowe konstrukcje podolaja takim zadaniom - myle sie?

- zapewni odpowiedni komfort jezeli chodzi o wyswietlanie obrazu

- bedzie wystarczajaco dlugo dzialal na zasilaniu bateryjnym

Uzywal go bede jako drugiego komputera - obok 'stacjonarnego' -
takze wymogu duzej mobilnosci nie mam (mam na mysli np. jego
rozmiar czy wage). W teren zabierany bedzie sporadycznie - raczej
akcja typu biurko - biurko.
Po przewertowaniu oferty np. Vobisu znalazlem cos takiego:
HP nx6310 T2050 -
http://sklep.vobis.pl/produktinfo.aspx?symbol=874541

Spelni to moje oczekiwania? Czy moze zwrocic uwage na jeszcze cos
innego?

--
Pozdrawiam
Sebastian S.