Dnia Thu, 24 Aug 2006 11:26:56 +0100, Michal Lukasik napisał(a):
> Znam conajmniej 2 przykłady "poważnych" firm (w tym banku), które są
> właśnie w trakcie wygasania umowy z IBM i "przesiadają" się na
> sprzęt/support FS - to "chyba" o czymś świadczy.
> Sam także posiadam ten sprzęt, i z własnego doświadczenia "serwisanta"
> powiem, że FS nie jest bardziej awaryjny od innych, zresztą i tak
> większość reklamacji/uszkodzeń jakie widuję powstaje z błędu
> "użyszkodnika" (typu wylane napoje, upadki sprzętu, itp.).
Kuzyn pracuje w Tesco jako jakis kierownik, czy dyrektor (sam ine
pamietam:P), u nich sa same FS, wiesz czemu? Bo wlasnie sa tansze :P Ja nie
twierdze, ze FS sa zle, po prostu ostrzegam, zeby obchodzil sie z nim
ostroznie. Przeciez napisalem, ze za ta cene jest to swietny laptop.
Dymo
-- Intel Core2 Duo E6300; Gigabyte GS-965P-DS3; Galaxy GeForce 7600GS 1.2ns (Zalman); 2x1024GB 667MHz TwinMos DDR2; 160GB Seagate 7200.9 SATA; Lite-ON SHW-16H5S; Topower P5 U12 400W; Modecom Impact.Received on Thu Aug 24 15:25:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Aug 2006 - 15:51:31 MET DST