Re: Czytnik DVD z raportowaniem PIE/PIF

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 15:22:33 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1ubxsh1tktmf2.44jup1gqglmd.dlg@40tude.net...
> Pan Piotr Podsiadły rozwiał moje wątpliwości - czytniki LiteON obsługują
> tę funkcję, w korespondencji mejlowej dostałem kilka screenów z
> wykresami błędów PIE/PIF robionych na czytniku LiteONa (modele:
> SOHD-167T i SOHD-16P9S). Co do ich trafności nie wypowiem się, gdyż
> wszystkie testy były "oblane", najlepsza jakość płyty która na nich
> wyszła to 6 punktów (na 100 możliwych).

Niestety, przyjdzie nam szukać jakiegoś napędu RW. :-(

Zresztą tego można było spodziewać się - od lat czytniki (także te CD) były
kiepskie. Sam wiele razy musiałem kopiować oryginały gier, bo czytnik dawał
błędy przy kopiowaniu, a płyty czytała tylko nagrywara. A jak coś nie ma
możliwości dobrego czytania, to jak ma rzetelnie wykonać test? - będzie on
zawsze wypadał kiepsko. Mimo to chciałbym kupić dobry czytnik DVD.
Choć jeszcze chwalę testowanie nagranych płyt na innym nośniku, bowiem to
wiele mówi, ale niestety ta wielość to akurat jest kłopotliwa, bowiem
zamiast jednego czynnika, który może wpłynąć na wynik, to mamy wtedy dwa
czynniki (i nie wiadomo, co ma większy wpływ). :-(