Dnia 24.8.2006, Mateusz "Dymo" Dymczyk napisał(a):
> Na podstawie doswiadczen znajomych pracujacych w sklepachz serwisami
> komputerowymi.
Znam conajmniej 2 przykłady "poważnych" firm (w tym banku), które są
właśnie w trakcie wygasania umowy z IBM i "przesiadają" się na
sprzęt/support FS - to "chyba" o czymś świadczy.
Sam także posiadam ten sprzęt, i z własnego doświadczenia "serwisanta"
powiem, że FS nie jest bardziej awaryjny od innych, zresztą i tak
większość reklamacji/uszkodzeń jakie widuję powstaje z błędu
"użyszkodnika" (typu wylane napoje, upadki sprzętu, itp.).
-- _____ __________________________ \` Y (__) __\` | | | '/ T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559 |__|_|__|__|_____|__|__|_____| _ l @ t l e n . p lReceived on Thu Aug 24 12:30:08 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Aug 2006 - 12:51:35 MET DST