Re: Czytnik DVD z raportowaniem PIE/PIF

Autor: Piotr J. Podsiadły <ppodsia_at_02.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 16:06:22 MET DST

MadMan wrote:
> Pan Piotr Podsiadły rozwiał moje wątpliwości - czytniki LiteON obsługują

o kurcze staro sie poczulem, a dotad myslalem ze na usnecie sie nie
Panuje ;)
Co do ich trafności nie wypowiem się, gdyż
> wszystkie testy były "oblane", najlepsza jakość płyty która na nich
> wyszła to 6 punktów (na 100 możliwych).

Co do screenow do jednego jest link kila postow wyzej.
Co do samych plyt: przetestowane zostaly 2 TDK DVD-RW x4, i Ricoh DVD+R
DL. Jedna nagrywana wczoraj drugo dosc dawno temu, na pewno na rozych
wersjach firmware-u nagrywarki. Niestety nie moge przetestowac niczym
innym poniewaz nagrywarki LG nie zwracaja bledow, a innych napedow
dvd-rom nie mam. Sprawdzilem jeszcze KProbe ale wynik podobny.

Pozdrawiam
PJP