Re: zalana toshiba (laptop)

Autor: Robcio <robb_sad_at_interia.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 08:16:46 MET DST

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:echpdi$dm4$1@news.onet.pl...

> "Robcio" <robb_sad@interia.pl> wrote in message
> spalic sie nie spalil (o ile cola nie zwarla jakiejs niskonapieciowej
> linii sygnalowej z czyms dajacym wysokie napiecie - zasilaczem lub
> inwerterem).
> Poszukaj dobrego serwisu ktory notebook potrafi umyc i osuszyc, powinno
> byc ok. A prywatnie mysle ze trzeba umyc tylko klawiature i wysuszyc.
> Mycie destylowana woda i potem alkoholem izpopropylowym - potem dokladne
> wysuszenie z uzyciem np suszarki.
> I naprawde nie powinno byc nic uszkodzozne ale jesli nei czujesz sie na
> [...]

Dzieki, oddalem go wczesniej do serwisu, wczoraj odebralem. Tam zdecydowali
ze systuacja wyglada na tyle dobrze, ze nie rozbierali go nawet na kawalki
bo nie bylo sladow ze poszlo przez klawiature glebiej, umyli klawiature,
jednak po myciu nadal ona nie dziala.
Wczoraj z klawiatura zewnetrzna pracowealem jakies 8h i wszystko z kompem
bylo ok.
Mam jeszcze do was 1 pytanie, w seriwsie uspokajali mnie ze touchpad i
klawiatura sa obslugiwane tym samym kontrolerem na plycie, wiec jesli touch
pad dziala to znaczy ze kontroler jest ok. Czy to prawda ?
No i rowniez zdziwiony jestem zachowaniem starej zepsutej klawiatury po
myciu. Jest podlaczona do kompa, system ja widzi (!! sa wszystkie przerwania
porty przypisane i komunikat ze urzadzenie pracuje prawidlowo) ale nie
dziala zadan przycisk. Wczesniej gdy wlaczylem kompa z sucha ale bruda
klawiatura albo komp nie widzial jej w ogole albo widzial ale nie dzialala
tylko polowa przyciskow. Gdy jej nie widzial to komputer wydawal sygnal
dzwiekowy (pik, pik itp). Z czego moze wynikac to ze teraz klawiatura jest
przez kompa widziana i system nie zglasza braku klawiatury pomimo ze ta nie
dziala ?