Re: Jaki procesor?

Autor: Dygi <dygimail_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 21:55:55 MET DST

Dnia Wed, 23 Aug 2006 21:48:41 +0200, OMSON napisał(a):

> Ok - dobrze wiedziec (kiedys cos czytalem o problemach software'owych z
> tymi prockami ale nie pamietam o co tam chodzilo)

Pewnie o nie do końca dopracowaną z początku obsługę Cool'n'Quiet z wieloma
płytami głównymi. Obecnie jest to marginalny problem. U mnie działa
elegancko :)

> Cos tam wybiore napewno (moze jakiegos Pioniera np)?

_na_pewno_ :)

A model wg uznania. Podaję to co mam i nie sprawia mi problemu =
sprawdzone, chociaż jednostkowo :)

> Pewnie Samsunga SATA II wezme (mysle, ze jej 80GB) spokojnie starczy.

Sam wziąłem 80GB. Chociaż Seagate'a :)

> Sama buda tylko a badziewnych zasilaczy unikam (sam mam Chieftec'a 400W
> - szkoda tylko, ze jest glosny). Mysle ze jakis Modecom z serii MC 350W
> starczy jej spokojnie.

Nie pochwalę ani nie skrytykuję. Jestem do tyłu w temacie zasilaczy odkąd
przebiłem się przez gęstwinę porad i kupiłem coś z górnej (średniej ;-)
półki. Teraz mam spokój.

> Tak sama jednostka tylko - reszta jest. :)

Więc powodzenia.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Szynter aka Dygi