Re: i810 vs BX cd.

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 17:52:21 MET DST

> Chyba srednio sie wczytales w poprzedni moj post. Przeciez pisalem ze
> sam mam taki "serwerek-router" na i810 z Compaqa Deskpro SFF i jestem
> zadowolony, wiec o co chodzi?

O to, zeby wybielic karty historii i raz na zawsze udowodnic wszystkim,
ze 810 mistrzem byl. ;)

> Co prawda jest on na PIII 550 ale jak dla
> mnie to OK - taki CPU ciagnie typowo ~11W i jest chlodozny samym
kawalkiem
> aluminium. Z Tualatinem moga byc troche wieksze problemy bo pewnie
wymaga
> mniej popularnego i810e.

Hm... Z ciekawosci - ten 550 to jest Coppermine czy jeszcze Katmai?
Bo moj 500 Katmai zostawiony samopas osiaga 80 stopni... :/

A na marginesie - jaki jest sens porownywac wydajnosci pamieci
pomiedzy chipsetami VIA i Intel? Od wiekow wiadomo, ze VIA
w tym punkcie kuleje...

Pozdrawiam,
Vituniu.