Re: i810 vs BX cd.

Autor: K <kurt76.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 16:37:40 MET DST

Michal Bien <mbien@uw.edu.pl> napisał(a):

> LOL, i810 na serwer (prawdziwy, a nie domowa zabawke). Dobre, dobre.
> Nie mowie ze to jest niewykonalne, sam mam cichy i malopradozerny serwerek
> domowy na i810 przerobiony z desktopa Compaqa SFF, ale do typowych, nawet
> bardzo malych rozwiazan serwerowych to rozwiazanie jest o lata swietlne -
> przypomne tylko brak obslugi ECC, ilosc maks. pamieci itp. cechy
> pozycjonujace i810 na rynek desktopow, w odroznieniu od iBx celujacego
> rowniez w rynek serwerowy.

do tego sie odniose oddzielnie bo nie wyczules mojego trendu... wyobraz sobie
ze mieszkasz w kawalerce, jestes mlody i: masz plyte micro-atx na i810e2 w
srodku celerona tualatin 1,4 ghz, do srodka wkladasz cichutki dysk, karte tv
lub sat, kontroler usb2.0, wszystko obslugujesz pilotem, oczywiscie calosc w
szpanerskim qubicu 25cm na 25cm, do tego ladny lcd 17"... system jest
praktycznie bezglosny, pelni funkcje tv (sat), audio, dvd, divx.... pol dnia
jestes w robocie i wtedy np. laczysz sie do niego palmem i pobierasz sobie
dane lub uzupelniasz je (tak jak twoi wspolpracownicy). ile za to zaplacisz, i
jakie widzisz mankamenty?
mozesz to zrobic na bx-ie... w tym poscie chodzi o to, ze do pewnych
zastosowan 810-tka jest doskonala (wystepuje z plytami micro-atx, flex-atx) i
wcale nie taka kiepska jak glosi obiegowa opinia.
pozdrawiam