Spalony komputer

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 15:36:35 MET DST

Witam,

Znajomy mial slaby zasilacz i komputer przestal dzialac (wczesniej zadymil),
w serwisie powiedzieli, ze zasilacz spalil wszystko :)

Znajomy chce sprawdzic czy cos mozna odzyskac, zalozyl, ze poniewaz to stary
komputer i slabe elementy w serwisie nie sprawdzali go dokladnie tylko
powidzieli, ze padlo wszystko - nie chcialo im sie dokladnie sprawdzac.

Komputer byl oparty na celeronie 466 (lub cos podobnego).

Zaproponowal mi abym sprawdzil poszczegolne elementy u siebie... jakie jest
ryzyko, ze rzeczywiscie spalone elementy wykoncza cos u mnie? Moze cos jest
bezpieczne i jesli jest popsute po prostu nie zadziala, a czego w zadnym
wypadku nie podlaczac? Jak wlaczam jego komputer to zapala sie dioda na
plycie i to wszystko, w obudowie cisza...

Chce sprawdzic:

CD-Rom
Dysk twardy (e-ide)
stacje dyskietek
karte graficzna (agp 4x)

pamieci juz nie sprawdze bo nie wejdzie na moja plyte :(

Pozdrawiam
Jacek