Problem z dyskiem SATA II 160GB Maxtor

Autor: Hubert Bednarczyk <hub_at_zpas.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 15:39:55 MET DST

Dzien Dobry,

        Kupilem wczoraj dysk taki jak w opisie i nie wiem teraz czy jest
zepsuty i mma go oddac czy ja o czyms nie wiem. Otoz dysk jest
prwaidlowo wykrywany w BIOSIe natomiast w systemie (XP) juz nie. (Mam
  juz jeden taki dysk identyczny prawie tylko model SATA 1,5Gb/s)Czy
brakuje mie jakichs sterownikow? Moze trzeba cos przestawic? O ile mi
wiadomo SATA II bez problemu bedzie pracowac jako SATA I to jest tylko
  kwestia transferu....

Hubert