Re: GeForce MX / MX 400 - Ciagle zwiechy kompa

Autor: Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest_at_Sygnaturka.serwer.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 23:30:15 MET DST

NOKGAMER wrote:
> A ja nie pisałem o podkręcaniu. ;-)
> Czasami dla dobrej pracy trzeba zmienić pastę lub założyć lepsze
> chłodzenie.

A faktycznie, coś mi się pokręciło z innym postem :P. W każdym bądź
razie dałem nową pastę jeszcze przed wrzuceniem karty do kompa.

> A nie da się zamienić tego radiatora od Rivy? Przy okazji nowa pasta...

Niestety nie pasuje. Zatrzaski są inaczej rozłożone. Mógł bym niby
to przykleić na klej termoprzewodzący albo na rogach na super gluta.
Ale chyba nie ma to większego sensu.

> To grzanie się laminatu nie jest dobre. W sumie można tak samo czepiać
> się układów, co GPU.
> Niedawno widziałem wersję GF2, która fabrycznie(!!!) była bez
> chłodzenia. Nawet nie wiedziałem, że to możliwe. Nie znam jednak
> taktowań i osiągów takiej karty. Wszystko zależy od wersji układu. Teraz
> jednak uważam, że powinieneś zmienić pastę i może chłodzenie (przy
> okazji odczytasz wersję GPU).

Jak pisałem pasta jest zmieniona, a montować nowego radiatora to mi się
po protu nie chce :P. Tak z ciekawości, bo mi się nie chce szukac
(znowu ;), do jakiej temp. taki GPU z GF2 powinien chodzić bez problemu?
Zresztą będę miał na dniach GF2Ti i tam zobaczę jak to się grzeje. Co
prawda to nie ta sama karta, ale ta sama grupa GPU.

pzdr.

--
[ ODPISUJ NA TO -> mailto:my_usenet(MAŁPA)poczta.onet.pl  GG: 1555376 ]
[          "Beware! Your bones are going to be disconnected."         ]