Re: Cichy zestaw - moja konfiguracja ...

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 16:12:38 MET DST

"Larus" <larus@silesianet.pl> wrote in message
news:slrn.pl.eeja78.1ks.larus@larus.one.pl...
> Indywiduum zwane *radarek*, w wiadomości
> <44e993f7$0$22593$f69f905@mamut2.aster.pl> wyprodukowało:

> Czy ja wiem, do przewidzenia :)

Do przewidzenia, ze nie osiagna maksimum, ale bylo pare artykulow
na temat tdp w ktorych twierdzono ze amd zawyza a intel zaniza.
Wychodzi na to ze ani jedno ani drugie nie jest prawda.

> Faktycznie pewne różnice nawet między identycznymi prockami są możliwe,
> ale
> to nie byłaby wartość, o której piszesz. Maksymalnie parę %.

> Te procki EE są 2-rdzeniowe. Prawdopodobnie osiągłyby wynik zbliżony do
> 1-rdzeniowego standardowego Venice.

Nie wszystkie, np mial byc athlon 64 3500+ 35W
http://www.pcworld.pl/news/93590_2.html
Gdyby przyjac ze jest o polowe lepszy od tego venica to bylby naprawde
super procesor do pasywnego chlodzenia.

> Nie, ten Venice miał mieć TDP ~62W.

http://hardtecs4u.de/reviews/2006/intel_conroe_leistungsaufnahme/index2.php
i potem:
So verbrauchte der einkernige Athlon 64 3800+ lediglich runde 37 Watt,
wird aber dennoch in der 85 Watt TDP Gruppe gelistet.
Czyli potrzebuje 37W, a jest opisany jako 85W.

> Intel, jak i AMD podają TDP dla całej rodziny procesorów, oczywiste jest
> przecież, że realna pobierana moc różnych modeli nie będzie taka sama.

Ogolnie sie zgadzam, ale chodzi mi o to, czy na pewno rozrzut
pomiedzy pojedynczymi procesorami jest mniejszy niz powiedzmy 5%.
Pojawily sie opinie na sieci, ze te wersje EE z tdp 35W to
"selekty" z zwyklych wersji procesorow i ciekawy jestem ile jest
w tym prawdy. tj. czy kupujac zwykly procesor jest szansa na taki
egzemplarz (bo jesli jest, to te testy sa nic nie warte, bo
tez moga byc na takim egzemplarzu).