Re: Jaki monitor...paramiczny czy zwykly

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 14:03:42 MET DST

bajtucha napisał(a):

> TN w widescreen wogóle nie brałem pod uwagę... w szerokim ekranie
> praktycznie nie da się ułożyć głowy tak żeby z jednego lub drugiego boku nie
> było zniekształceń w kolorach ... szczerze odradzam TN

Właśnie o to chodzi - ja jestem zagorzałym przeciwnikiem TN :)

> sprawę Heroes V znam na wylot, bo analizowałem ją dogłębnie, również na
> forum do którego linki podałeś
> zwróć uwagę, że w tabelce przy Heroesach napisane jest 'stretch' ... to
> właśnie uznaję za cienki support dla widescreena. Rozciągnięte mordy i
> dodatkowo wysoka rozdzielczość, czyli mam wydać kupę kasy na sprzęt,
> monitor, grę i jeszcze nie móc się cieszyć normalnym aspect ratio .... nie,
> dziękuję

Faktycznie... ale prędzej czy później pewnie pojawi się jakiś hack.
Ja graczem nie jestem, więc mi wsio rawno :)

> no ta belinea 101930 jest kusząca .... 1700zł, ale brak DVI, ale to podobno
> nie boli

35 lepsza, bo z DVI.
Polecam jednak tego ViewSonica (zajrzyj do mojego drugiego posta w tym
wątku) - za 1800zł masz naprawdę udany monitor panoramiczny. Szkoda
tylko, że jedynie 20,1" :(
http://img340.imageshack.us/img340/6985/size21vu.png
Taka panorama ma wysokość 17" LCDka. Testuję wideo 4:3 w tym rozmiarze
(27cm wysokości, mierzone miarką) na 21" telewizorze i są paski ~2,5cm
na górze i dole. Oglądać nawet się da, ale od monitora do multimediów
oczekiwałbym trochę wiekszych rozmiarów... 22" to jest ideał, ale
niestety nie ma w tym momencie interesujących monitorów w tym segmencie.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS