Re: Komputronik

Autor: Aidahow <dariuszsocha_at_dariuszsocha.com>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 02:49:13 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9826180B2153Dmbien@127.0.0.1...

> Nie on jeden. Dla wielu sklepow online [na szczescie nie wszystkie]

Często jest tak, że opinia sklepu - zwłaszcza jeśli ma on ogólnopolską
renomę - stanowi obiektywną ocene sytuacji w oczach wielu klientów. A sama
myśl o możliwości wytoczenia procesu sądowego takiej firmie jest wręcz nie
realna "bo po co jak oni i tak wyjdą na swoje", a takie myślenie jest
przyczyną takiego traktowania klientów przez ów sklepy, to takie koło.
Rozumiem, że można "machnąć ręką" na jakąś pierdółę za kilka, kilkanaście
złotych. Ale kilkaset złotych czy kilka tysięcy... nie byłoby mi obojętne.
BTW

> [...] moze taki Komputrtonik czy inny sklep zacznie myslec
> w perspektywie dluzszej niz tydzien i dojdzie do wniosku ze zadowolony
> klient poleci go innym, wydymany zniecheci kilkunastu/dziesieciu innych.

Jestem tego samego zdania.
Jeszcze do niedawna sam kupowałem, wręcz nałogowo, w Komputroniku. Gdyby tak
podliczyć kasę jaką tam zostawiłem to kilkanaście tys. złotych by się
uzbierało. I pewnie nadal bym tam kupował gdyby nie jedna sytuacja w której
mi nie uwzględnili gwarancji. Kupiłem MP3, zmieniłem słuchawki na nowe a
stare sprzedałem. MP3 mi padł, nie chcieli mi przyjąć - mimo długotrwałego
tłumaczenia, że słuchawki są dobre i chcę naprawy/wymiany samego
odtwarzacza. No ale tak się dzieję jak się postępuje wg biurokracji a nie
logiki ludzkiej.

> Gwoli scislosc: sady apelacyjne mieszcza sie w ramach sadownictwa
> powszechnego.

Racja.

> Coraz wiecej znajomych jest z tego sklepu niezadowolonych. Nie
> pamietam juz dokladnie dlaczego, ale schemat zazyczaj byl ten sam: byli
> zadowoleni i to bardzo, do czasu az cos im sie nie zepsulo lub nie chcieli
> czegos zwrocic/wymienic. Jesli takich ludzi bedzie duzo to ich odplywu nie
> zrekompresuje nawet naplyw nowych klientow, jeszcze nieswiadomych.

"chłyt martentingowy" ma krótkie nogi - a te "10 dni na oddanie...." w
wydaniu Komputronika tak odbieram ;)