Re: Cichy zestaw - moja konfiguracja ...

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 00:18:55 MET DST

Larus napisał(a):
> Może, może :) Wiesz ile Venice 3500+ z C'n'Q pobiera w idle lub lekko
> obciążony ? Od 5 do 15 W. Pasywna Ninja wspomagana wyciągiem 120mm na 5V
> z palcem w d*** sobie poradzi :) Gorzej z full load (realne 35W), wtedy
> może nie wyrobić, ale też niekoniecznie. Nie miałem okazji przetestować.

Nie przesadzajmy ;) Jest chłodny i to nie podlega dyskusji, jednak 5 W i
35 W w load to przesada. Z resztą przy zerowym ruchu powietrza nawet te
35 W do odpromieniowania do bardzo dużo (choć w rzeczywistości
powiedziałbym 55-60 W).

> Da się... Kompletnie pasywnie, ale trzeba cholernie uważnie dobrać
> komponenty i pogodzić się z temp. koło 60-70C na głównych układach..

Tzn jak dobrać? Zapomnij o takim układzie. Żywotność sprzętu spadnie do
1-2 lat. Podobnie wygląda sprawa w przypadku wielu układów WC, zapomina
się o nawiewie na elektronikę płyty głównej a potem pojawiają się
pytania "dlaczego mi po pół roku padła taka dobra PG" ;)

Wystarczy, że dobrze zamontujesz dwa wentylatory 120 mm. Będą
praktycznie niesłyszalne a zrobią co do nich należy.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: