Re: HP Compaq nx7400 EY508ES

Autor: MarkS <szkrabBLEBLEi_at_interia.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 00:27:53 MET DST

> Też tak sądzę. Typuję pomyłkę w oznaczeniu modelu bo dokładnie ten, o
> którym mowa jest opisany u dystrybutora dokładnie :)
>

> Do kompletu:
>
> http://www.sklep.hp.com.pl/sklep/template_main.aspx?pid=product_details&ptid=33379&bcn=Business%20Notebook%20PCs%20catalog

Wszystko się zgadza. Cytuję z podanego linka:
WXGA WVA TFT 1280 x 800 (16 mln kolorów) Brightview - to ta szklana matryca.
HP Backup and Recovery Manager - a to program do tworzenia dysku recovery.

Dodatkowo link do komputerów z którymi mam do czynienia (też z dokładnym
opisem): :)
http://sklep.vobis.pl/produktinfo.aspx?symbol=875501

Pozdr
MarkS