Re: Cichy zestaw - moja konfiguracja ...

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 23:07:46 MET DST

cert napisał(a):
> Do tego Athlon Venice 3500+ z pasywnym ninja scythe

Ninja może chodzić pasywnie, ale nie w takim zestawie jak planujesz.
Musi mieć zapewniony przepływ powietrza albo przez zasilacz, albo
dodatkowe wentylatory w obudowie. W Twoim przypadku zasilacz mu z
pewnością dobrej cyrkulacji nie zapewni, bo on ledwo chłodzi samego
siebie. Musiałbyś montować jakieś wentylatory 120 mm w okolicach CPU
jeśli chcesz go "pasywnie" schłodzić. To samo się tyczy innych okolic
(płyta główna, karta graficzna, dyski). Nie możesz pozostawić obudowy
całkowicie bez ruchu powietrza bo się zrobi jedna wielka sauna ;)

Co do dysków - z moich porównań "na ucho" Samsung 1614N jest cichszy od
tej Barracudy 10, więc też przy nim pozostałem (sam też wiecznie
poszukuję ciszy ;) ).

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: