Re: WAŻNE. Palmtop - do czego?

Autor: ikselka <iksel_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 23:03:35 MET DST

Jacek Sibilski napisał(a):
> Jest tam okrojona wersja Worda i Excela.

> Można, jednak używają innego formatu. Przy synchronizacji dokumentów z PC
> następuje automatyczna konwersja (w obie strony) przy pomocy dołączonego
> oprogramowania (Microsoft ActiveSync)
Dzięki, o to mi chodziło. Czyli rozumiem, że na przykład można do
dokumentu utworzonego w komputerze wprowadzać dane mając ten dokument
w palmtopie? Byłoby to bardzo wygodne dla osób pracujących w terenie
lub w ogóle "w ruchu" - a o to mi chodzi.
A jak można mieć dostęp do internetu w palmtopie - poczta, strony?
Tj. czy do tego potrzebny jest komputer, a internet udostępniony z
tego komputera, czy palmtop w tym sensie może działać sam jak
komputer- łącząc się przez modem (np. typu Livebox)?
Sorry za te lamerskie pytania, ale jakoś nie interesowały mnie do tej
pory palmtopy, a tu wypada, że trzeba sie orientować, bo to prezent
ma być ewentualnie, a jak już, to niech zaspokaja konkretne potrzeby
obdarowanego, aby go używał z wdzięcznością :-)