Cichy zestaw - moja konfiguracja ...

Autor: cert <cert_at_nospam.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 14:14:58 MET DST

Chce zlozyc cichy zestaw, do internetu ,
 gr. dyskusyjnych i okazjonalnego grania. ale zalezy mi na tym by byl
cichy wiec za namowa na forach a'la tweak, purepc ,silentpcreview decyduje
sie na Seasonic 430W
( czy dobrze ?? czy moze lepszy jest Antec HE ???????????? doradzcie prosze
!!!!!)

Do tego Athlon Venice 3500+ z pasywnym ninja scythe ( mam nadzieje ze
pasywny wystarczy )oraz plyta Asus A8N-E z wymontowanym wiatraczkiem i
zamontowanym Zalmanem na chipsecie( czy moze lepszy gigabytek8ne-ultra, on
ma pasywny radiator)

(wybieram 3500+ pod katem przyszlosci, czy to dobry wybor ???)

Pamieci nie wiem jakie, chce 2x 1GB (powinny byc taktowane na 400 ??) albo
Geil albo Kingston ?tez doradzcie prosze :-))

Czy ten zestaw bedzie cichy ?? Czy moze kupic jakis wolniejszy procek i
wtedy zasilacz bedzie zarl mniej pradu i wolniej chodzil ?

Na poczatku chcialem zbudowac cos na Core Duo( bo nie sa prado zerne) ale po
stwierdzeniu malej ilosci plyt glownych w horrendalnych cenach i moim
uzywaniu kompa tylko do netu stwierdzilem ze nie ma co tyle kasy teraz w
Intela pakowac a AMD jest teraz bardzo tani.

Czekam na Wasze cenne uwagi o tym zestawie, ew co tu zmienic !!
PZDR!!!!