Re: Cichy zestaw - moja konfiguracja ...

Autor: cert <cert_at_nospam.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 16:37:03 MET DST

"Larus" <larus@silesianet.pl> wrote in message
news:slrn.pl.eegolt.ic.larus@larus.one.pl...
> Indywiduum zwane *cert*, w wiadomości
> <744ce$44e85249$3eb348ca$5511@news.chello.pl> wyprodukowało:

[CIACH]

bardzo dziekuje Ci Larus za szczegolowa odpowiedz
pare jeszcze moich pytan i uwag..

nie chce sie pakowac w AMD X2 lub C2D bo ten komputer chce aby sluzyl mi
tylko do netu, office itp, gry tylko sporadycznie i starsze ( z braku czasu
teraz ;-((
 wiec wybieram jakiegos 7300GT pasywnie chlodzonego-sklaniam sie albo ku
Gigabyte albo Gainward (chyba ten :-))

dysk tez cichy wiec decyduje sie na Samsung 250GB SATA 2 8MB (moze na tej
sacie nie bedzie glosny i nie padnie :-) duzo pochwal zbiera wiec tym razem
sprobuje Samsunga mimo ze moj obecny kilkuletni Seagate nie zawiodl mnie
jeszcze...

Ninje juz kupilem i chce ja bez wentylatorka na tym 3500+ (podobno sie nie
grzeja te AMDki, ja jade teraz na stacj na AMD 1200 wiec wiem co to grzalka,
ale cichutki zalman daje rade)zamontowac, mam nadzieje ze za goraco nie
bedzie w srodku, wyprobuje jeszcze ta nowa technologie Cool'nQuiet AMD bo do
netu "mocy" mi nie trzeba :-)wiec moze sam pasyw da rade

aha, pamiatki wezme chyba jednak 2x512 geila 400Mhz, szkoda mi jednak kasy
na wiecej w tym wlasnie zestawie a 1GB chyba bedzie ok ?? w kazdym razie na
lapie mi wystarcza....

co jeszcze....aha, wszystko bedzie chodzic w budzie Antec Plusview II...
co tam moge jeszcze dokupic do wyciszenia kompa..???myslalem o Scythe Box do
twardego dysku za 140zl w cooling.pl...warto ??
ew jakies jeszcze maty tłumiace...chcialbym jednak miec cichego
kompa...nawet jakis czas temu myslalem o pasywnym zasilaczu Yesico
ale...boje sie go zamontowac bo wtedy musialbym zrobic przeciag w budzie a
to tez halas....kolejny komp za rok juz na C2D postawie na pasywnym...
jak mozesz ustosunkuj sie do tych moich komponentow i calosci :-))
dzieki za rady, pozdrawiam raz jeszcze !!!!