Re: komputery używane

Autor: Populares <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 18:27:42 MET DST

DooMiniK wrote:

> ps. zależy też, jakie miasto.. Już nie te czasy, aby to miało wielkie wzięcie. W czasach
> Allegro może być ciężko.

Ja bym o wiele chętniej kupił używanego kompa w sklepie "realnym", gdzie
można go pomacać, sprawdzić itp. niż przez allegro. Myślę, że w
dzisiejszych czasach, kiedy używany "stary" i tani komputer jest w sumie
bardzo mocną maszyną, jest szansa na znalezienie wielu klientów.

Wydaje mi się, że bardzo wiele osób potrzebuje komputera do pisania prac
zaliczeniowych + e-mail + WWW + wypalenie krążka CD i w takim przypadku
wykładanie się na nowy komputer z 1024 MB RAM, procesorem dwurdzeniowym,
orazy dyskiem 120 GB jest bez sensu.