winfast 2000 expert i audigy se

Autor: yodacki <yodacki_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 21:12:10 MET DST

Witam,

problem jest następujący:

Mam tuner tv Winfast 2000 Expert i karte dzwiękową Audigy SE, dzwiek
podłączony przez gniazdo AUX na Audigy, głośniki 5.1.

Gdy włączam samą aplikacje dzwięk jest, ale w momencie zmiany kanału tv
na PVR, linia AUX zostaje automatycznie wyciszona. Odhaczenie wyciszenia
nic nie daje, dalej nic nie słychać. Po wyłączniu PVR i ponownym
włączniu dźwiek jest, ale do zmiany kanału.
Sądziłem, że to wina samego tunera. więc przeszedłem na dźwięk
zintegrowany na płycie - teraz chodzi bez problemu. Nie występuje
wyciszanie przy zmianie kanału.
Wygląda na to, że winna jest audigy.
Jeśli ktoś z Was zna wyjście z tej sytuacji, proszę o info.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
YODAcki