Re: mial ktos w reku notebook'a Lenovo ?

Autor: Green <*cotrzebausun*zdrw_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 12:30:18 MET DST

W artykule <ec2ln9$i3r$1@inews.gazeta.pl> Gil napisal(a):

> Ja dziś miałem sobie okazję popracować dość długo na laptopie Lenovo N100 w
> wersji z ekranem 15"
> Klawiatura bardzo porządna. Wykonanie bez zarzutu. Ale zdecydowanie polecam
> wersję z ekranem 15,4 a najlepiej z crystal bright czyli z ekranem gładkim
> (świecącym). Ja pracowałem wcześniej na HP i Acerze z takimi ekranami i
> różnica, jeśli chodzi o przyjemność pracy jest kolosalna na korzyść gładkiego
> ekranu. Lepsze kolory, większy kontast.
> Ten notebook na którym robiłem, miał kartę video Intela 915, która służy tylko
> [...]

A co dobrego/złego powiedziałbys o tym: (?)

Nazwa Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
Identyfikator urządzenia PNP
PCI\VEN_8086&DEV_27A2&SUBSYS_206217AA&REV_03\3&B1BFB68&0&10
Typ karty Intel(R) Calistoga Graphics Controller, Intel Corporation zgodne
Opis karty Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
Pamięć RAM karty 128,00 MB (134 217 728 bajtów)
Zainstalowane sterowniki ialmrnt5.dll
Wersja sterownika 6.14.10.4421
Plik INF oem17.inf (sekcja i945GM0)
Płaszczyzny kolorów 1