Re: mial ktos w reku notebook'a Lenovo ?

Autor: Gil <gilboa_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 23:05:45 MET DST

Ja dziś miałem sobie okazję popracować dość długo na laptopie Lenovo N100 w
wersji z ekranem 15"
Klawiatura bardzo porządna. Wykonanie bez zarzutu. Ale zdecydowanie polecam
wersję z ekranem 15,4 a najlepiej z crystal bright czyli z ekranem gładkim
(świecącym). Ja pracowałem wcześniej na HP i Acerze z takimi ekranami i
różnica, jeśli chodzi o przyjemność pracy jest kolosalna na korzyść gładkiego
ekranu. Lepsze kolory, większy kontast.
Ten notebook na którym robiłem, miał kartę video Intela 915, która służy tylko
do prac biurowych i przeglądania internetu. Kompuer jest solidny i szybki bo
proc, Centrino 1.86 Mhz ale jakiś nudny. Nie ma tego błysku i zęba. Nie ma go
za co polubic. Zdecydowanie polecałbym wybór laptopów 15,4 z błyszczącym
ekranem i dedykowaną kartą graficzną - jak najmocniejszą. Wtedy mamy lepszą
zabawę z laptopem.