[OT] Re: Laptop - który z czterech?

Autor: Booski Cinek <boski_cinek_skasujto_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 08:57:58 MET DST

aidahow napisał(a):
> Użytkownik "Tomek 'Ishar' Adamowicz" <ishar@NO_SPAM_tolkien.ru> napisał
[CIACH]
> Osobiście nie wybrałbym żadnego z tych 4, dla mnie na pierwszy miejscu w
> laptopach stoi jakość wykonania - HPki mi się podobają, z seri 6xxx. Mają
> świetną obudowę no i ta rasowa czerń... ;)

Szkoda tylko, ze jacys geniusze zrobili wszedzie dookola obudowy,
klawiatury i touchpada rowki, ktore chyba mialy byc stylowe, a efekt
jest taki, ze sie tam tylko brud zbiera i doprowadza to czlowieka do
szewskiej pasji. Ale poza tym, to rzeczywiscie sa ladne (i poki co
porzadne). No chyba, ze ktos jest fanem dyskotek.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"
http://boskastrona.xhejn.org