Re: Laptop - który z czterech?

Autor: aidahow <dariuszsocha_at_dariuszsocha.com>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 23:08:10 MET DST

Użytkownik "Tomek 'Ishar' Adamowicz" <ishar@NO_SPAM_tolkien.ru> napisał

> Który z nich jest najlepszy i dlaczego :-P ?

Jeżeli spodziewasz się jednego najsłuszniejszego wyboru to pewnie Cię
zawiodę ;)
IMHO te komputery są dla mnie zbliżone parametrami. Ja bym nie kupił laptopa
do gier więc karta graficzna by mnie nie interesowała. To zależy do czego Ty
będzisz go używać. Wszędzie jest Core 2 Duo i 1GB pamięci. Jak na laptop to
po uszy - przynajmniej dla mnie.
Osobiście nie wybrałbym żadnego z tych 4, dla mnie na pierwszy miejscu w
laptopach stoi jakość wykonania - HPki mi się podobają, z seri 6xxx. Mają
świetną obudowę no i ta rasowa czerń... ;)
Kwestia gustu.
Co do legend - podchodziłbym sceptycznie, dlaczego? ktoś trafi na felerny
egz. CA i będzie wygłaszał, że to kicha - analogicznie z innymi
producentami.
Aczkolwiek przyznaję, że słyszałem niepochlebne opinie o CA i Acerach - ze
względu na wykonanie.

Osobiście patrzyłbym w stronę IBMów i HPków (ew. Toshiba i Asus) - resztą
bym odrzucil. No ale to moje zdanie :)