Re: Co sądzicie o...?

Autor: Markus Nightmare <markus-87_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 20:42:55 MET DST

Witam,
ja jestem posiadaczen Acera 2423 od ponad miesiąca.Co prawda nie ma co
go porównywać z tym z serii Ferrari ale kazdy laptop jest
"mobilny":) Acer posiada zarąbiste wyposażenie za bardzo korzystną
cene, dzieki temu utrzymuje się na rynku. A ten ferarri to jest :ful
wypas" tez sie nad nim zastanawiałem tylko jak każdy "biedny student
" krucho z kasą i mam to co mam ale nie narzekam :P

> W każdym wypadku warto się przesiąść ze stacjonarnego na laptop. Tyle, że
> jeśli lubisz od czasu do czasu zagrać w jakąś grę, należy rozejrzeć się za
> czymś z mobilnymi Radeonami. Mnie tak naprawdę na dzień dzisiejszy
> wystarczyłby mobilny X200 (gram w Civilization IV, Dungeon Siege 1 i 2,
> CS). Wydaje mi się, że również do Obliviona można spokojnie znaleźć kartę
> mobilną, która pozwoli na dobrą zabawę. Niekoniecznie w pełnych detalach,
> ale na pewno bez przestojów.

Ja aktualnie " ciupie " w newer winter i nfs u2 (wszystko na full
detalach przy sredniej rozdzielczosci :P of course) tylko mnie wkurza
że sie podczas grania grzeje troche ale ogolnie spox. najlepsze w
laptopach jest jednak karta wi fi :) bez tego cacka nie wyobrażam
sobie życia już:P

> , a na baterii (z drugą dodatkową) trzyma 3 godziny.

To jakiś energio chłonny masz ten laptok. Ja rzadko urzywam baterii a
jak już to trzyma 2,5 godz przy oglądaniu filmu - 1 bateria
(standard) .

> Nie wiem czy grasz, ale ten ACER ma Radeona x300. Jak dla mnie bomba - na
> tym można zagrać praktycznie we wszystko.

Z tym się calkowicie zgadzam:)

Dysponujesz duża ilością gotówki to bierz to cacko.

A jak jesteś jakimś maniakiem sprzętowym to już są zrobione
laptopy z technologią SLI ( 2 karty graf !!!) ale to tylko z zachodu
można zimportować za jakieś 1500$ :D
To dopiero daje kopa :P

pozdrawiam