Re: BenQ FP91G+ za 768 zł

Autor: FW <forum_wyborcza_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 13:38:33 MET DST

> nie przyjmuje tylko pytam, czy jezeli tak by było to czy mozna tak
> sprzedawac. Co jestes taki zacietrzewiony? Jakis pracownik MM czy co? Nie
> mam nic przeciw tej firmie. Ktos napisał ze kupili po tyle i tyle, nikt nie
> pisał ze to nieprawda.

Nie jestem zacietrzewiony, lecz z uporem pomijam to, że jedna pani, drugiej
pani powiedziała na ucho w kolejce, że Media Markt kupił bezpośrednio od
producenta dużą partię monitorów po takiej, a nie innej cenie.

Nie wydaje mi się, bo osoby podpisujące umowę bezpośrednio pomiędzy Media
Marktem a samsungiem pisały na jakiś forach o szczegółach handlowych, więc
uparte powoływanie się, ze ktoś, gdzieś rzucił jakąś kwotą, rzekomo netto, za
jaką zawarta została transakcja jest pozbawione sensu.

Tematem dyskusji może być cena sprzedaży tych monitorów, a nie cena ich zakupu
przez MM, bo tej nikt tu nie znał, nie zna i znać nie będzie.

Kto chce, może porównać obecną cenę tych monitorów w różnych Komputronikach i
samemu wysnuć wnioski, ile kosztuje monitor zakupiony w dużej partii
bezpośrednio od producenta, a o ile rośnie cena, kiedy monitor wędruje przez
łańcuszek dystrybutorów, hurtownie, aż po małe sklepiki, które i tak zamawiają
towar, kiedy znajdzie się nabywca i dokona przedpłaty. ;-)

P.S.
Nie pracuję w MM, ani w żadnym innym super-hiper-duper-markecie.