Re: BenQ FP91G+ za 768 zł

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 12:13:37 MET DST

Osobnik posiadający mail'a forum_wyborcza@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> A dlaczego przyjmujesz, że te monitory MM kupił w takiej, a nie innej
> cenie? Skąd jakiś drobny sklepikarz na forum miałby wiedzieć, po ile
> sieć Media Markt kupiła bezpośrednio u producenta (Samsung) monitory,
> które ten producent wycofa zapewne wkrótce z oferty?

nie przyjmuje tylko pytam, czy jezeli tak by było to czy mozna tak
sprzedawac. Co jestes taki zacietrzewiony? Jakis pracownik MM czy co? Nie
mam nic przeciw tej firmie. Ktos napisał ze kupili po tyle i tyle, nikt nie
pisał ze to nieprawda. Na forum nie wchodziłem, wiec nie wiem czy to forum
Przedszkola nr 69 czy tez formu pracowników MM.

> MM kupił te monitory z pewnością taniej, niż podaje ktoś na forum i
> swoje na nich zarobi.

no to jezeli tak to wszystko w porzadku.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis