Re: odzyskanie danych z uwalonego dysku

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 12:59:19 MET DST

> Do mojego kompa podpialem jako drugi ten dysk, z ktorym
> mam problem, odpalilem Hex Workshop itd.

Jesli mówi, że nie może odczytać tablicy partycji, to może
jej po prostu nie być, ale chodzi o to czy są czytane sektory.
Wybierasz opcję Open Drive/Physical Disk i strzałkami po prawej
stronie na górze przechodzisz do kolejnych sektorów. Może napiszesz
wreszcie co jest w innych sektorach:

> to ten dysk powinien byc jedynym wowczas podpietym
> do kompa, system odpalic z dyskietki?

Powinien być na kanale, z którego ma być bootowany system,
ale najlepiej zrobić tak jak piszesz.

Pozdrawiam

--
Remek