Re: BenQ FP91G+ za 768 zł

Autor: FW <forum_wyborcza_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 11:29:21 MET DST

> ale ja sie odnosiłem do informacji ze kupili po 699 netto a aprzedaja po
> 699 brutto. Czy w takim przypadku mozna sprzedawac ponizej wlasnej ceny
> zakupu? Czy to jest dumping, czy tez, jezeli napiszemy ze to wyprzedaz, to
> dumpingiem juz nie jest?
> P.S. Pytam z ciekawosci, nie handluje i nigdy nie handlowałem sprzetem
> komputerowym czy tez RTV AGD. :)

A dlaczego przyjmujesz, że te monitory MM kupił w takiej, a nie innej cenie?
Skąd jakiś drobny sklepikarz na forum miałby wiedzieć, po ile sieć Media Markt
kupiła bezpośrednio u producenta (Samsung) monitory, które ten producent
wycofa zapewne wkrótce z oferty?

MM kupił te monitory z pewnością taniej, niż podaje ktoś na forum i swoje na
nich zarobi.