Re: jaka karte graficzna DO 200 ZL

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 18:44:23 MET DST
Message-ID: <1jqzl447dvb98$.3irlclehi0n5.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Thu, 17 Aug 2006 18:12:59 +0200, maX napisał(a):

> Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
> news:ec23s7.3kc.8@Hobby.od.20.lat...
>> "Grzegorz Nowak" <gnowak@wi.ps.pl.spam> w
> news:ec1qcr$3bq$1@inews.gazeta.pl
>> napisał(a):
>>
>>>> zadnym wypadku nie brać karty 256 MB lub z pamięciami 64 bit.
>>>
>>> Moge wiedziec, czemu nie brac karty z 256MB? Chyba nie rozumiem.
>>
>> Bo więcej kosztuje, a nic nie zyskasz na wydajności ?
>> http://twojepc.pl/html/pci-e_2005_q1_1/t15a.gif
>>
>
> Trochę zmieniło się już od czasu tego testu. Teraz już gry korzystają z
> 256MB i 512MB video-pamięci (przy ustawieniu w grze rozmiaru tekstur na
> "Highest"). Jak braknie pamięci na karcie, to reszta tekstur będzie w RAM
> systemowym. Na wydajność nie ma to wpływu, ale znacznie zmniejsza to ilość
> RAMU dla samej gry. Jak ktoś ma 1GB RAM to bez znaczenia, ale przy 512MB RAM
> zacznie wtedy mocno chrupać HDD. Oczywiście można też grać przy teksturach
> "Low / Medium", wtedy wszystkie tekstury zmieszczą się w 128MB pamięci karty
> graficznej

Highest na R9550? Możesz mu tam ładować pamięci do woli, a i tak tego nie
ucięgnie.

-- 
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie
skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie. 
Received on Thu Aug 17 18:50:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 17 Aug 2006 - 18:51:14 MET DST