Re: jaka karte graficzna DO 200 ZL

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 18:12:59 MET DST
Message-ID: <ec24k0$lv5$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:ec23s7.3kc.8@Hobby.od.20.lat...
> "Grzegorz Nowak" <gnowak@wi.ps.pl.spam> w
news:ec1qcr$3bq$1@inews.gazeta.pl
> napisał(a):
>
> >> zadnym wypadku nie brać karty 256 MB lub z pamięciami 64 bit.
> >
> > Moge wiedziec, czemu nie brac karty z 256MB? Chyba nie rozumiem.
>
> Bo więcej kosztuje, a nic nie zyskasz na wydajności ?
> http://twojepc.pl/html/pci-e_2005_q1_1/t15a.gif
>

Trochę zmieniło się już od czasu tego testu. Teraz już gry korzystają z
256MB i 512MB video-pamięci (przy ustawieniu w grze rozmiaru tekstur na
"Highest"). Jak braknie pamięci na karcie, to reszta tekstur będzie w RAM
systemowym. Na wydajność nie ma to wpływu, ale znacznie zmniejsza to ilość
RAMU dla samej gry. Jak ktoś ma 1GB RAM to bez znaczenia, ale przy 512MB RAM
zacznie wtedy mocno chrupać HDD. Oczywiście można też grać przy teksturach
"Low / Medium", wtedy wszystkie tekstury zmieszczą się w 128MB pamięci karty
graficznej
Received on Thu Aug 17 18:15:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 17 Aug 2006 - 18:51:14 MET DST