Re: XGA

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 16:25:45 MET DST

"-" <dos4fl@gazeta.pl> w news:ec1oeq$ob2$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> odkad tepsa dala 0202122, czyli juz chyba bedzie ze 12 lat...

A nie wygląda ... ;)

> komu? chyba grupie. jakiej wrotki?

Tyle lat, i nie wiesz co to wrotka ? :O
Pierwsza linia(ie) posta, po tym widać komu odpowiadasz.

A gdybyś komuś odpowiadał kogo ja mam w KF'ie ?
Ja widziałbym, że piszesz do mnie ! Po to m.in. jest wrotka !

> ja nie wiem

Żartujesz ???
Ja akurat jest bywalcem grup sprzętowych, i taki/podobny SIG
jest na porządku dziennym, ułatwia on pisanie,
bo nie trzeba _ciągle_ powtarzać jaki się ma sprzęt.
Na grupach dotyczących softu też się przydaje,
bo jak piszę np. że do złamania danego hasła potrzebuję
np. miesiąca czasu, to wiadomo jaki sprzęt tyle czasu potrzebuje.

> swoj mam skonfigurowany, pisze nie od siebie. oczywiscie nie upowaznia mnie
> to do wysylania krzakow, ale zapomnialem. za to wszystkich serdecznie
> przepraszam

No, teraz tak :)

> kiedys czytalem

Przypomnij ją sobie znowu ;)

> to pamietam, tylko smiesza mnie tego typu podpisy, i wygladaja jak
> przechwalki, kto ma co lepszego ;) przepraszam, ale wkoncu musialem jakis
> skomentowac ;)))

Po co jest SIG napisałem wyżej, pozatym chyba tylko początkujący
mogą uważać że SIG słuzy do przechwalania się,
bo starzy po prostu wiedzą :)

> nie mam. jakos nie ciekawia mnie obrazki ascii

Tu nie tylko o obrazki chodzi !
Czasem jest potrzeba dania jakiegoś schematu wyprowadzeń itp.
i wtedy taki "rysunek" wygląda na "rozjechany" np.:

Kabel do łączenia komputerów przez porty równolegle

  25m<->25m 11-zylowy

   2 3 4 5 6 10 11 12 13 15 25
   | | | | | | | | | | |
   15 13 12 10 11 5 6 4 3 2 25

Null Modem

   25f<->25f 6-żylowy

   1 2 3 4 5 6 8 20 11 12 7
   | | | | | | | | | | |
   | \ / ---- ------- \ / |
   1 2 3 4 5 6 8 20 11 12 7

> ps. i jak ktos po tym poscie mnie nie lubi -to coz, widac tak mialo byc

Czemu od razu nie lubi, po czym to wnioskujesz ?
Po tym że ktoś zwrócił Ci uwagę na te błedy ?
Przecież można je naprawić, nie widzę problemu :)

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro 450  +  Gainward GF FX 5700 Ultra 128MB 500/1000