Re: XGA

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 17:44:26 MET DST

> Po co jest SIG napisałem wyżej, pozatym chyba tylko początkujący
> mogą uważać że SIG słuzy do przechwalania się,
> bo starzy po prostu wiedzą :)

czyli mam pisac w podpisie jaki mam sprzet, tzn kazde urzadzenie, jaeli
chodzi o "skladaka", a jesli sprzet "firmowy", bez modyfikacji - to
wystarczy podac producenta i model?

i jeszcze jedno mnie nurtuje: korzystam z kilku komputerow -czyli jaki
opisac? ten najbardziej eksploatowany, czy zmieniac podpis w zaleznosci od
tego, o jaki problem chodzi?

> Czemu od razu nie lubi, po czym to wnioskujesz ?
> Po tym że ktoś zwrócił Ci uwagę na te błedy ?
> Przecież można je naprawić, nie widzę problemu :)

:)