Re: XGA

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 14:46:18 MET DST

> A powiesz nam od kiedy korzystasz z netu ? Od wczoraj ? ;)
odkad tepsa dala 0202122, czyli juz chyba bedzie ze 12 lat...

> Chyba tak, bo nie wiadomo komu piszesz, nie ma wrotki w Twoim poście !
komu? chyba grupie. jakiej wrotki?

> Powszechnie wiadomo po co jest SIG.
ja nie wiem

> Nie zdążyłeś jeszcze skonfigurować swojego OE, czy jest aż tak trudny w
> konfiguracji ? ;)
swoj mam skonfigurowany, pisze nie od siebie. oczywiscie nie upowaznia mnie
to do wysylania krzakow, ale zapomnialem. za to wszystkich serdecznie
przepraszam

> Nie znasz netykiety, zapoznaj się z nią !
kiedys czytalem

> Dowiesz się, że SIG'a się NIE komentuje.
to pamietam, tylko smiesza mnie tego typu podpisy, i wygladaja jak
przechwalki, kto ma co lepszego ;) przepraszam, ale wkoncu musialem jakis
skomentowac ;)))

> Pewnie fontów nieproporcionalnych też nie masz ustawionych ... ;)
nie mam. jakos nie ciekawia mnie obrazki ascii

ps. i jak ktos po tym poscie mnie nie lubi -to coz, widac tak mialo byc