Re: Reorganizacja pl.comp.pecet: statystyka + moje trzy grosze [bardzo długie]

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 10:19:21 MET DST

news:2006081707340300@grush.one.pl...
> Generalnie w obecnej postaci pl.comp.pecet wcale nie jest
> w takiej złej formie. Duży ruch to raczej zaleta, niż wada,
> grupa przynajmniej żyje i widać, że cieszy się wielkim
> zainteresowaniem. Większość postów NTG jest od razu "stu-
> dzona" przez kilka osób, czemu - co ciekawe - sprzyja też
> duży ruch, bo coś ludzi trafia jak w tym zalewie postów
> czytają jeszcze dodatkowo o Windows i to czasem crossposty
> z pl.comp.os.ms-windows ;)

Zgadzam się. Może się i wyłamię, ale posty NTG na tej grupie nawet mi jakoś
specjalnie nie przeszkadzają, bo nie ma ich aż tak dużo, żeby jakoś
specjalnie to bolało, a czasami wprowadzają ożywienie na grupie (jak np.
facet który kiedyś pytał o piosenkę i został odesłany bodajże na grupę o
żeglarstwie :P).

Subskrybuję kilkanaście grup, ale pl.comp.pecet jest "najżywszą" z nich, i
niech tak pozostanie ;)

--
Pozdrawiam
Brovar