Re: Reorganizacja pl.comp.pecet: statystyka + moje trzy grosze [bardzo długie]

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 09:34:02 MET DST

Andrzej P. Wozniak napisał(a):

> Bo i po co odsyłać do lamusa jedną z najbardziej aktywnych grup w historii
> hierarchii pl.*?

To też dobry powód :)

> Nazwy większości grup w hierarchii pl.comp.sys.* nie wywoadzą się od nazw
> systemów operacyjnych, więc skojarzenie systemami operacyjnymi jest

Ale ludziom .sys. będzie się kojarzyć z systemem, i to
operacyjnym. Ot, problem wynikający ze zbytniej "infor-
matyzacji" ludzi którzy dzielili Usenet na początku jego
istnienia.

> Czy jednak nie warto wyodrębnić jakiejś pojedynczej podgrupy, np. peryferia?

Pojedynczą ewentualnie tak, ale zysk nie byłby raczej powala-
jący. Poza tym trudno określić granicę -- czym są peryferia,
a co nimi już nie jest. Czy karta TV na USB należy do
peryferiów? A czy taka sama karta na PCI jeszcze tak, czy
już nie?

Generalnie w obecnej postaci pl.comp.pecet wcale nie jest
w takiej złej formie. Duży ruch to raczej zaleta, niż wada,
grupa przynajmniej żyje i widać, że cieszy się wielkim
zainteresowaniem. Większość postów NTG jest od razu "stu-
dzona" przez kilka osób, czemu - co ciekawe - sprzyja też
duży ruch, bo coś ludzi trafia jak w tym zalewie postów
czytają jeszcze dodatkowo o Windows i to czasem crossposty
z pl.comp.os.ms-windows ;)

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |