Re: Realtec AC97 ALC658 vs. SB Live Value

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 23:07:07 MET DST

Użytkownik "Mr.FX" <mrfx@wla.pl> napisał w wiadomości
news:akzsmflwcub3.dlg@bridge.uss.enterprise.studiofx.biz...
> [...]
>
> Gwoli ścisłości OEM a Value to dwie zupełnie inne rzeczy.
> OEMowe były również wersje "Player" - po prostu bez pudełka itd.

Witam ponownie.
5.1 miał wogóle jakieś takie problemy u mnie, więc poszedł do ludzi.
Ja mam SB Live! z racji że bez pudełka i panela dodatkowego więc Value
CT4670.

>>> http://xprim01.webz.cz/Benchmarks/Sound_tests/Realtek%20AC97%20Audio.htm

Pooglądałem charakterystyki przenoszenia, nierównomierności oraz poczytałem
z linku do forum o subiektywnych odczuciach jakości dźwięku i obciążenia
procesora i... mam Live.
Głośniczki.. no fakt że nie są porządne, to tylko 4 satelity Wharfedale
Modus i do tego wzmacniacz 4x 25W ale podoba mi się miękkość dźwięku z Live
a nie chce mi się już kombinować. Poza tym mam puszczony światłowód 10
metrów do amplitunera a na takiej długości nie wydoli TosLink w Gigabyte
(max 5 metrów). Do Live zrobiłem panel z nadajnikiem HP który w plastiku 1mm
nadaje do 25 metrów.

Do joker'a - Live też ma korektor dźwięku, i nie tylko :-) taki Realtec to
się dopiero uczy.

Pozdrofka

--
Henry(k)