Jaka drukarka atramentowa kolor najtańsza w eksploatacji?

Autor: <hyndle_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 23:12:10 MET DST

Witam...
z góry zaznaczam, że przeglądałem sklepy internetowe ale strasznie
czasochłonne jest przeglądanie modeli drukarek i tuszów oraz
porównywanie cen... w dodatku nie za bardzo wierzę w dane podawane
przez producentów dotyczące szybkości drukowania oraz ilości stron
jakie można wydrukować na jednym kartridżu...

W końcu pytanie:
Jakie drukarki polecacie (firma / model), które spełniają poniższe
wymagania:
1. Niskie koszty eksploatacja
2. Niska cena drukarki
3. Szybkość wydruku
4. Szybkość / trudność wymiany atramentu
5. Głośność pracy
6. Jakość wydruku
Powyższe kryteria są uporządkowane od najważniejszgo dla mnie do
najmniej istotnego... Jakość wydruku jest na ostatnim miejscu (to nie
pomyłka), gdyż drukarka będzie mi głównie potrzebna do wydruków
jakie robi się na studiach a nie o wydruki zdjęć, obrazów...

Proszę o przedstawianie wad i zalet polecanych modeli...

pozdrawiam i z góry dziękuję za okazaną pomoc