Re: Realtec AC97 ALC658 vs. SB Live Value

Autor: joker <_at_o2.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 17:05:35 MET DST

Fri, 11 Aug 2006 09:45:06 +0200, na pl.comp.pecet, Henry(k) napisał(a):

> Witam.
>
> Zanim przyjedzie do mnie płyta tak się zastanawiam nad dźwiękiem.
> Na płycie Gigabyte jest kodek ALC658 Realtec 6-kanałowy.
> Mam oprócz tego SB Live! Value - tą jedną z pierwszych (nie 5.1).
>
> Czy jest jeszcze sens pakować tego Live?
> Jak się ma wydajność/obciążenie systemu przez ALC658 vs. SB Live!
> No i jakość dźwięku jeśli można o czymś takim mówić w przypadku małych
> głośników

Wywal Live! bez zastanowienia. Różnica w jakości dźwięku niezauważalna
zwłaszcza jak nie masz bardzo dobrych głośników a masz stare Live Value.
Same korzyści - w Realtecu masz korektor graficzny dźwięku, mniejszy tłok w
budzie = lepsza wentylacja oraz system 5.1.
Wady? Zbędny kawałek laminatu w szufladzie ;)
Ja mam na płycie CMI9739A i jestem dużo bardziej zadowolony niż jak
działałem na Live! Digital 5.1.

--
Zbytni optymizm jest często wynikiem niewiedzy