Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3205-62E2PL - czy warto kupić ?

Autor: ikselka <iksel_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 11:54:21 MET DST

Michal Lukasik napisał(a):
> choć zależy jeszcze co rozumieć pod pojęciem "obliczeń" i jak wymagająca
> jest córka.
Córka wcale nie jest wymagająca - żadne bajery jej nie "biorą", ale
ponieważ ma to być prezent-niespodzianka na rozpoczęcie studiów
doktoranckich, to nie mogę z nią niczego uzgodnić. Dlatego ważne
jest dla mnie, aby parametry notebooka były na tyle dobre, aby mógł
posłużyć jej parę lat głównie do pracy naukowej - mam nadzieję,
że na doktoracie się nie skończy ;-) no i przy okazji do celów
typowych dla normalnego użytkownika komputera/internetu. Gry
odpadają, to jej nie interesuje, więc grafika ma się nadać do
oglądania filmów i robienia/oglądania prezentacji. Wydajność
procesora - myślę , że tu wystarczy. "Obliczenia" to skrót myślowy
- chodzi o sprawne działanie Accessa , Excela, AutoCada itp. podobnych
aplikacji przy dużej ilości danych.
Powtórzę pytanie o Linux: nie wiem, czy sa wersje ww aplikacji pod
ten system? - to ważne, proszę o odpowiedź. To chyba zdecyduje w
wyborze między omawianymi dwoma modelami. Dziękuję za wszystkie
dotychczasowe wypowiedzi, sa one dla mnie bardzo (!!!) cenne :-) i
czekam na następne w sprawie tego Linuxa, który owszem, szanuję i
trochę znam, ale nie wiem, jak z oprogramowaniem :-) Pozdrawiam
wszystkich wypowiadających się, bardzo mi pomogliście :-)