Re: HDD sam się wyłącza !

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 10:59:13 MET DST

"adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> wrote in message
news:Xns9821A845B4F1adasiek.podolany.net@127.0.0.1...
> nie wiem do czego to sluzy; moze ktos kto dostapil zaszczytu supportu
> ze strony M$ zostal poproszony o przeslanie tego? jezeli chcesz miec

A kto nie zostal poproszony "wyslij raport o bledach"? W sumie
nie posiadam tych zrzutow, ale pewnie mozna je otworzyc w
windbg i zobaczyc, gdzie wysypal sie system/program.

> sprobuj ustawic pamiec mniej agresywnie jezeli nie zalezy Ci bardzo
> na wydajnosci (zwieksz CAS, RAS, zmniejsz taktowanie pamieci);

Albo po prostu nie powinien podkrecac procesora.

> to jest taka ciekawostka w Windows; skoro podsystem pamieci jest
> uszkodzony, a Windowsowi to nie przeszkadza, to mozna sie tylko
> domyslac, ze Windows nie wykorzystuje tego podsystemu w 100%; gdyby
> bylo inaczej kazdy najdrobniejszy blad skutkowalby zawieszeniem;

Nie wiem co rozumiesz przez "wykorzystanie podsystemu w 100%", ale
to chyba normalne. Wygrzewac procesor tez powinien na 100%?
Wlasciwie to zaden system nie sprawdza jakos super dokladnie pamieci,
jesli w ogole to robi. Nie kazdy blad pamieci musi powodowac nieprawidlowe
funkcjonowanie programu. Stad tez wynika oczywisty wniosek, ze pod kazdym
systemem bledy pamieci objawia sie gdzie indziej.