odzysk danych skasowanych przypadkowo

Autor: cudaczek <edward.kasprzyszak_at_neostrada.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 10:53:21 MET DST

Witam!
Z pewnością ten temat był wielokrotnie poruszany - ale tak się przejęłam, że
nie sposób mi mysleć. Dane zbierane wielomiesięcznie skasowałam w koszu "na
stałe" przez przypadkowaą zbieżnośc nazw. Słyszałam, że to jakoś można
odzyskać. Był to folder ze zbiorami "pdf "oraz "doc" oraz kilka podfolderów
z tego typu zbiorkami. Na wszelki wypadek nie wyłączam komputera i bardzo
proszę o pomoc.
Pozdrawiam i z góry dziekuję
Ela