HDD sam się wyłącza !

Autor: siwy <siwy_at_siwy.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 22:18:02 MET DST

taki problem:

zauważyłem, narazie w dwóch sytuacjach niepokojące zdarzenie.
odpalam winampa, który sobie gra, gra i gra i nagle, niespodziewanie
pojawia się niebieski ekran "rozpoczęto zrzucanie pamięci fizycznej
etc".
na początku nie wiedziałem o co chodzi, ale po kilku razach
przysłuchałem się dokładnie
i wiem, że wyłącza się HDD, bo przy ponownym odpalaniu kompa słychać jak
rusza, czego wcześniej nie było.

jest jeszcze jedna sytuacja w której to występuje:
mam neostradę i aplikację dial-up.
kiedy wciskam "disconnect" już kilka razy zdarzyło się to samo,
dysk nagle zostaje wyłączony - system wisi - niebieski ekran.

o co chodzi??

nie wiem czy to problem sprzętowy na tą grupę,
czy może na pl.comp.ms-windows.winnt - mam windowsXP.

siwy