Re: Co myślicie o takim tanim zestawie?

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 22:21:01 MET DST

> Będę polemizował. Moja żona namiętnie gra w The Sims2 od dobrych trzech
> miesięcy ze wszystkimi dostępnymi dodatkami) na _laptopie_ Toshiby z
> mobilnym Radeonem X200 i 512 RAM. Żadnej różnicy w płynności w porównaniu z
> moim stacjonarnym komputerem na Sempronie 2400@2800+ (Socket A), Radeonem
> 9550 i 1GB RAM. Żona nie narzeka. Twierdzi, że gra się tak samo jak u mnie.

na P2 233 z TNT2 i 32 MB ramu Q3 też odpalisz ale przyjemność to nie będzie.
oczywiście komp spełnia wymagania minimalne simsów i będzie działać ale mi
chodzi o komfort gry. Jak mi się coś wczytuje kilka minut gdzie praktycznie na
godzine spędzoną przy kompie 20 minut to oczekiwanie to mnie szlak trafia.

ja odczuwam :]