Re: Co myślicie o takim tanim zestawie?

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 19:01:16 MET DST

Brodi napisał(a):

> to nie jest kwestia chcieć albo nie chcieć tylko stać mnie czy nie stać.
> zobacz sobie jaka jest różnica w wydajności między nv6100 a x300. Na obu
> gra w sims 2 nie będzie przyjemnością.

Będę polemizował. Moja żona namiętnie gra w The Sims2 od dobrych trzech
miesięcy ze wszystkimi dostępnymi dodatkami) na _laptopie_ Toshiby z
mobilnym Radeonem X200 i 512 RAM. Żadnej różnicy w płynności w porównaniu z
moim stacjonarnym komputerem na Sempronie 2400@2800+ (Socket A), Radeonem
9550 i 1GB RAM. Żona nie narzeka. Twierdzi, że gra się tak samo jak u mnie.

Ja z kolei na moim R9550 gram m.in. w HOMM5, Civilization 4, Dungeon Siege 2
całkiem wygodnie. Nie odczuwam potrzeby wymiany komputera na coś nowszego
(no, może trochę mnie świerzbi, ale ja po prostu lubię kupować nowe rzeczy)
i nie uważam, żebym posiadał rozbudowaną maszynę do pisania.

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275