jaki LCD do 750 z³

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 11:43:47 MET DST

Było: jaki monitor crt, ale przemślałem, i pytam jaki LCD ;)

Rozważam: ( dane w nawiasach: przekątna, czas reakcji, kąt widzenia
poziom/pion, cena)
HP L 1506 (15”, 12 ms, 130-130, 700zł)
LG 1718S (17”, 8 ms, 160-160, 760 zł)
Samsung 710 N (17”, 12 ms, 160-160, 699 zł)

Panel będzie do zastosowań typowo biurowych, i właściwie jedyne kryterium
to:
1. brak martwych/gorących pikseli. Wszystkie panele sa w klasie 2, czyli
mogą te piksele mieć, ale wiadomo też, że są producenci, u których tych
wadliwych pikseli po prostu nie ma...)
2. Szeroki kąt widzenia:kwestia komfortu pracy
3. cena- jak najniżasza, bo jak będzie za duża to będzie CRT :((
4.Odpowiedź matrych: dla Office i programów księgowych nie ma większego
znaczenia.../miałem kiedyś panel 19 ms (ale to był EIZO za 4kzł, w 2002
roku ) i nie odczuwałem smużenia- był tylko za jasny/

--
Marek